11.28.2014

Introductie - Merk en Mens Blog

Welkom op mijn blog! 

Mijn naam is Nathalie, en dit is mijn blog over Merk en Mens. Geschreven door een merkenmens, want dat ben ik. Ik hou van merken, ik kan echt blijven hangen bij een merk en dan een hele periode lang alleen maar producten van dat merk kopen. Of echt all-time fan zijn van een bepaald merk. Daarnaast hou ik van schrijven, al van kinds af aan. Vandaar dat ik deze twee combineer in een blog. En daar ben je nu op belandt.

Wat kun je vinden op mijn blog?

Op mijn blog vind je alles wat te maken heeft met merken en mensen. En dan met name deze twee gecombineerd. Wat betekenen merken voor mensen? En hoe kan het dat een merk zo populair is? We kennen allemaal die merken die belachelijk veel geld vragen voor hun producten, maar we kopen het toch (ik ben zelf echt een Apple-lover dus ik praat uit ervaring). Hoe kan dat? Wat zijn de kenmerken van zo'n immens populair merk waarvan een aandeel de recordhoogte van 100 dollar per aandeel heeft bereikt? Op dit soort vragen ga ik proberen antwoord te geven. 

Dit is mijn blog, have fun!


P.S. In mijn volgende post vertel ik je meer over mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten