1.04.2015

2015, het jaar van de Apple Watch

De Apple Watch. Geruchten sinds de eerste smartwatch op aarde, speculaties sinds begin 2014 en aangekondigd op 9 september jongstleden. Het eerste product van Apple dat niet de bekende productnaam heeft gekregen. Dan móét het wel speciaal zijn. In 2015 komt de Apple Watch naar Nederland. 



De Apple Watch is niet zoals alle andere smartwatches. Waar de meeste smartwatches een touchscreen hebben om de apps te bedienen, heeft de Apple Watch een extra toevoeging. Met de digital crown, zoals Tim Cook het noemde, kun je scrollen en de knop fungeert als home-knop. Natuurlijk zijn er nog veel meer features die de Apple Watch bijzonder maken, en ik wil hem dan ook zeker aan mijn collectie toe gaan voegen.


Maar!

Nee, een slecht woord over dit pareltje zul je van mij niet horen, ook al heb ik hem nog niet eens in mijn handen gehad. Maar, komt de Apple Watch wel echt begin 2015, zoals Apple zelf zegt? Vanaf september geeft de website al aan dat hij verkrijgbaar zal zijn vanaf 2015. Dat weet ik, want ik kijk er elke dag op. Inmiddels is de eerste week van januari al voorbij en er is nog geen Apple Watch te bekennen om de Nederlandse polsen. 

Zou het horloge dan toch iets later naar Nederland komen? Op het moment gaat het gerucht dat de Apple Watch iets later dan 'begin 2015' naar Nederland en België gaat komen. Omdat veel websites van Apple van grote landen in Europa zoals Duitsland en Frankrijk al aangeven dat de Apple Watch 'begin 2015' verkrijgbaar zijn, en de Nederlandse en Belgische nog steeds 'verkrijgbaar vanaf 2015'. Wie weet. Misschien zijn ze gewoon twee websites vergeten. But then again, daar zie je Apple natuurlijk niet voor aan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten