1.15.2015

Goeden Loeki: de winnaar

Afgelopen maandag liet ik jullie mijn favorieten zien van de nominaties van de Gouden Loeki jaarverkiezing. Voordat ik de winnaar laat zien, is hier het lijstje van genomineerden die de finale haalden: 

5. Gamma - Klushondje
4. Bol.com - Hé kijk, Zwarte Piet!
3. Jumbo - Moestuin
2. Bol.com - Flappie


And the winner is...



Dit is de winnaar van de Gouden Loeki. Deze mooie commercial over een buddyhond die een getraumatiseerde militair wakker likt, is verkozen tot de populairste commercial. Geen winnaar uit mijn favorietenlijstje, maar als je het mij vraagt toch wel terecht. In mijn lijstje stonden mijn favorieten die ik het leukste vond. Deze commercial is eigenlijk niet leuk, maar wel mooi gemaakt. Een mooie winnaar! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten