12.16.2014

Het Houten Reclameblok

Na de slechtste slogan van 2014, is het nu tijd voor het Houten Reclameblok. Coen en Sander van 3FM reiken sinds 2007 elk jaar het Houten Reclameblok voor de meest irritante radioreclame van het jaar uit. Ook dit jaar is er weer een selectie gemaakt van 13 irritante radiocommercials waarvan er één de allervervelendste is. Dit zijn de genomineerden: 

13. Volkswagen - Oh u komt voor de Golf?
12. Fiat Panda - Heeft die ene Franse dat wel? De Panda wel. 
11. Kruidvat - Joehoe! Wat een pret! 
10. Hi - Ik word zo moe van dat gebuffer!
9. Donorweek - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH
8. Lidl - Kaaaaammmmmmpiooeeeeen in groenten en fruuuuuuuit
7. Werken voor Nederland - Dus ik zeg tegen d'r...
6. Open voor 50+ - Hoi, ik ben Caroline Kortooms, directeur van Toverland
5. Vodafone - Hee lieverd, ik zat te denken zo een open relatie is dat niet iets voor ons?
4. Huiselijk geweld - Het houdt niet op, niet vanzellllllllllllf
3. Ikwilvanmijnautoaf.nl - ikwilvanmijnautoaf.NLLLLLL
2. Autotaalglas - Oh Oh Oh Oh er zit een sterretje in mijn glas...


And the winner is... Tromgeroffel...
123gold.nl! 



Hieronder een medley van verschillende reclameliedjes gezongen door de Belgische a-capella groep Voice Male:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten